Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 april 2017

Av Corina - 25 april 2017 08:20

 

Ny dag igen då. Fått sova otroligt bra denna natten. Trött är jag ändå. Men det kan nog skyllas på allergimedicinen. I starten blir man oftast lite trött men det går över efter ett tag. Kan ju i alla fall andas ordentligt igen. Men billig är då inte medicinen. 60 doser gick på över 100 kr. Nåja, kan ju vara värt det om man får må bra, eller hur ?


 

Blir hemma från jobbet idag också även om det känns ganska bra. Får ta nya tag på jobbet på torsdag då.

Medicinen ska jag ta en gång per dag, lätt och enkelt med nässpray.


 

Så idag blir det att vila lite och ladda om batterierna, kan nog behövas.

 

Två nya sommardäck införskaffat till min lilla bil. Tyckte ändå det blev billigt, 1980 kr pålagda och färdiga. Hade räknat med betydligt högre summa. Nu får vi allt hoppas på att våren riktar in sig på riktigt utan bakslag med snö och kyla.........var ju samma sak förra året samma tid kan jag upplysa om men då vände det i dessa dagar efter ett ordentligt bakslag. Må det nu bli så i år också, vill få värme nu.....snälla bara liiite varmare vore trevligt !


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards