Corinas Blogg

Alla inlägg den 24 april 2017

Av Corina - 24 april 2017 08:29

 

Ny dag, ny vecka, nya möjligheter.

Fortfarande tät i näsan och ögonen kliar.

Ska ner till apoteket idag och inhandla diverse saker. Kanske kan jag lindra mina besvär.

Ingen feber har jag i alla fall, alltid något !

Vaknat flera gånger under natten eftersom jag är så tät, får liksom en kvävningskänsla ibland. Att hela tiden måsta andas via munnen har sina nackdelar kan man väl säga.


Ungdomarna åter till respektive skola då efter Påsklovet. Ordningen återställd med andra ord.


 

Har uppdaterat min hemsida också. Försöker förnya den lite nu och då. Blir väl aldrig riktigt klar och lär mig nya saker hela tiden som finns på hemsidesprogrammet. Nu har jag ju all tid i världen att ta tag i min egen hemsida när jag inte har andra sidor att bry mig i......har ju lämnat ifrån mig den biten eftersom mitt jobb var tråkigt och gammaldags eller hur det nu uttrycktes.......

Hemsidor ska tydligen vara tråkiga och färglösa numera........jaja.......


   

Tre historier som vi fått ta del av har också försvunnit. Tror jag delat dom här på bloggen faktiskt.....måste kika. Får väl lägga ut dom på min egen hemsida istället då.......det var tre intressanta historier anser jag i alla fall.

Nåja, livet rullar på.




Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards