Corinas Blogg

Alla inlägg den 30 mars 2017

Av Corina - 30 mars 2017 08:52

 

Dagarna rullar på. Händer väl inte så värst mycket nytt faktiskt.

Jobb står på agendan även denna dagen. Börjar kl 12 och slutar kl 21 idag.

Men sedan kan jag faktiskt göra helg, är nämligen ledig tre dagar sedan. Och det känns inte helt fel måste jag ju erkänna.


Troligtvis kommer inte sonen hem denna helgen. Han antydde det i måndag i alla fall. Vi får väl se.


Snön minskar dag för dag även här hos mig. Solen har valt att stanna några dagar. Ljust och fint har det varit.

Det ljusnar rätt tidigt nu dessutom. Detta är väl egentligen lite jobbigt kan jag tycka. Vaknar nämligen i svinottan vareviga dag. Och somna om är inte riktigt min starka sida. Fördelen är att det är fullt dagsljus igen när man slutar jobba kl 16. DET är det bästa   .


 

Annars så är det väl ganska bra, värker i mina axlar och armbågar. Men det är ju inget nytt. Borde väl söka läkare men det får bli längre fram. Blodtrycket ligger väldigt bra nu också. Känns tryggt att veta.

Som sagt, livet rullar på i maklig fart och det mesta fungerar som det ska.

Nu fungerar ju båda våra bilar igen också efter en smärre utgift på 3700 kr denna månaden. Det är ju tur att jag har en liten buffert i alla fall så vi klarar oss ändå. Och man kan ju hoppas att det inte dyker upp fler oförutsedda utgifter framöver.......får gärna dröja ett tag nu till nästa oförutsedda utgift !


    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards