Corinas Blogg

Alla inlägg den 30 januari 2017

Av Corina - 30 januari 2017 08:42

 

Tog aningen tid idag att komma sig in på bloggen men å andra sidan har jag en ledig dag och inget planerat så varför stressa !

Har betalat månadens räkningar på morgonen. Brukar vara snabbare med det men har ju jobbat denna lönehelg så det har liksom inte hunnits med. Tänkte göra det igår men var för trött för att göra det när jag kom hem från jobbet.

Helgen på jobbet har dock förflutit hur smidigt som helst kan jag tycka. Vet ju inte om mina kollegor tycker samma.......kan ju bara hoppas på det.

Men hur det nu än är så är man sliten efter en arbetshelg, så är det ju så denna lediga dag ska jag försöka göra så lite som möjligt.

Fast det är inte så lätt att göra så lite som möjligt. Jag ska bara......säger det ganska ofta.......lite nytta får jag väl ändå göra denna dagen trotts allt. Den rena tvätten måste jag ta omhand men tvättandet får vänta tills kommande helg denna gången.


 

Middagen är planerad. Idag bjuder jag familjen på Pizza......hemgjord såklart. Det blir godast.

Skinka och fetaost ska det vara på den enligt dottern i huset. Då får det väl bli så. Måste och handla. Blir en tur in till Tavelsjö under dagen för detta.


Får önska alla en fortsatt trevlig dag. 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards