Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 januari 2017

Av Corina - 18 januari 2017 08:24

 

Jag försöker undvika att klaga. Vet ju att det sällan blir bättre av det i alla fall.

Men det finns människor som verkligen kan plocka fram mitt sämre jag i de flesta lägen även om jag försöker strunta i dom. Men det är ju svårt att helt blunda när man jobbar med dom !!

Vissa dagar skulle jag gladeligen byta avdelning faktiskt !

Men jag VET att jag inte gör fel faktiskt.

Nåja, nu får jag ju krasst vänta kanske upp till 14 dagar på att få hjälp med min rygg, tack vare ett påhopp när jag skulle verifiera den tid jag fått hos osteopaten. Lite svårt att verifiera något när man har en person som står och skriker på en under tiden att man är typ lat och inte vill jobba medan övriga jobbar. Jaja, jag får väl sjukskriva mig en sväng till om det inte fungerar så kan ju denna person få jobba lite extra istället....


Problemen med ryggen dök upp efter att jag halkade till lite i söndags utanför affären. Jag föll inte men något hände i alla fall. Har ganska ont i vissa lägen. Oftast går det bra men det känns och som sagt, får väl se hur det går. Fungerar det inte får jag sjukskriva mig några dagar och hoppas på en tid.....brukar behöva denna hjälp typ 1 till 2 gånger per år för ryggen.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards