Corinas Blogg

Alla inlägg den 12 januari 2017

Av Corina - 12 januari 2017 14:08

 

Väldig tur att jag har en ledig dag idag. Hoppas på att vädret lugnar ner sig innan imorgon när jag ska jobba igen.

Just nu tar jag mig inte någonstans eftersom det inte är plogat på några timmar nu. Vägen är med andra ord totalt oframkommlig just nu.


 

Hade en förhoppning om att komma mig till Tavelsjö och handla lite men det verkar inte bli så. Vi får helt enkelt klara oss utan mjölk tills vädret lugnar ner sig. Grundplanen var att veckohandla på Coop men det slutade jag bort redan när jag vaknade kvart i fem denna morgon.

Sonen fick stå över praktiken också eftersom vi inte tog oss ut från gården på morgonen.


 

Dottern är sjuk idag, annars hade det nog blivit problem även för henne med bussförbindelsen idag.

Så är min bil på service idag också. Den är klar men att hämta den blir lite svårt just nu.......men innan imorgon kanske det fungerar att komma sig fram på vägen igen.


Jag är glad att vi har ström i alla fall, alltid något.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards