Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 juni 2016

Av Corina - 25 juni 2016 09:29

 

Någon egentlig god morgon eller god natt kan jag inte tycka mig ha.

Hade en trevlig midsommarafton med god mat och bra sällskap dock.


Natten blev ingen höjdare alls. Sova gick inte alls eftersom min högra arm/axel beslutade sig för att strula till det som bäst hela natten. Nu har jag blivit tvungen att sjukskriva mig helt enkelt. Tagit smärtstillande och smort med Voltaren och klätt mig varmt denna regniga midsommardag. Så nu blir det att vila för min del. Har nog lite feber också som det känns just nu.


 

En riktig muskelinflammation med andra ord, så nu vilar jag. Ska försöka få sova lite under dagen. Regnet vräker ju ändå ner just nu så ute kan man ändå inte vara.

Jag hoppas jag kan vara igång på måndag igen.....återstår att se med andra ord.


 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards