Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 maj 2016

Av Corina - 15 maj 2016 09:28

Gamla tanter ska banne mig inte sitta uppe halva natten !

När jag äntligen kom mig isäng var det banne mig lögn att sova. Så denna natten blev inget bra alls.

Och varför satt jag uppe då, jo fastnade på Mellon fast jag egentligen inte alls gillar eventet det minsta !

Och dessutom fattade jag inget tycke om någon melodi överhuvudtaget.

Tycker snart allt låter likadant och det enda som händer är ett evigt blinkande av ljus så man matar både migrän och ep-anfall ! Behövs nästan solglasögon för att se eländet !

Så min summa av detta evenemang är ett stort JASSÅ !

Och för denna skit sabbade jag då min nattsömn, hur dum får man vara ??


 

Nåja, idag är det sålunda en ny dag, en trött dag med andra ord.

Har inget inplanerat förutom att jag ska laga middag så småningom är det tänkt.

Blir kanske något i mitt grafikprogram också. De två jag visar idag är nya för denna dagen.

Uppdaterade hemsidan med lite foton igår. Det var länge sedan. Förra uppdateringen bland fotona var i Januari 2016 då vi flyttade ett hus. Vinterns kallaste dag var det då, -28 grader den morgonen.


       

Maken kapar ved som brukligt på våren.


       

 

Och även hos mig jobbar våren på. Blir allt grönare.

Nu får jag önska er alla en fortsatt trevlig söndag. Hos mig lyser faktiskt solen idag även om värmen låter vänta på sig ett tag till. Blåser lite snålkallt tycker jag.


Kram till er alla !


      

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards