Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 maj 2016

Av Corina - 14 maj 2016 08:36

Ett av mina sällsynta besök här numera.

Har bara blivit så eftersom min tid inte riktigt vill räcka till och jag prioriterar lite andra saker.

Att jobba heltid är en stor skillnad mot att jobba 80 %.

Det är lätt att man tar på sig för mycket saker och vips börjar kroppen klaga.

Så har det blivit för min del i alla fall. Kroppen upplyser om att allt inte står riktigt rätt till.

Då får man dra i handbromsen lite.


 

Istället för att blogga har jag gjort annat som får mig att återhämta mig på ett bättre sätt.

Nåja, jag mår bara bra egentligen. Ingen fara för hälsan men jag behöver andra saker än bloggen för att sakta farten lite.


 

Idag är det sålunda lördag. Måstena blev klara igår, då jag också faktiskt var ledig.

Våren har kommit sig en bit men just nu är det gråväder här hos mig. Men det blir allt grönare ute för var dag som går. Skönt måste jag erkänna.


 

Jobbar vidare i mitt grafikprogram PSP. Blir någon/några bilder per dag som jag mest delar på facebook.

Men dom hamnar på min hemsida också så vill ni titta på allt får ni klicka er vidare till corina.se !

Där finns det både vanliga bilder och animerade bilder att ta del av.

Har fotat lite också men de bilderna har jag än så länge enbart delat på facebook och det är mest bilder bara härifrån tomten. Får se om jag får in dessa bilder på hemsidan också, kanske rent utav denna dagen.


 

Med detta får jag önska er alla en fortsatt fin lördag tills vi ses en annan dag.

Kram till er alla !!


    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards