Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 februari 2016

Av Corina - 22 februari 2016 20:33

Suttit och jobbat lite under kvällen.

Är så himla roligt så det är svårt att låta bli.


 

Jobbat med lite större bilder. Och mycket fantasi.


 

Älskar fantasibilder, att leka med det mesta. Att prova olika effekter. Spännande att se hur det växer fram. Och är man inte nöjd då raderar man bara senaste valet och väljer någon annan effekt.


 

 

Är med i en grupp och i den gruppen är det ofta spännande. Olika teman som utmaning varje vecka. Jag är ganska ny i den gruppen så jag har inte hunnit så mycket. Men veckans tema är Natur. Så klart att jag måste ordna något i den utmaningen.


 

Det blev denna bilden som jag skickade in till veckans tema Natur.

Riktigt nöjd med den om jag får säga så om eget skapande !


 

Avslutar dagen bildrika inlägg med denna ugglebild.


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards