Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 12 februari 2016

Fredag

Av Corina - 12 februari 2016 08:57

Jepp så var det fredag igen då. Efter två lediga dagar är det då åter dags att jobba. Klockan tolv kör jag igång med ännu en arbetshelg. Har tre kvällar på raken men slipper delad tur denna arbetshelg. Får tre sovmornar istället. Aldrig fel !


Har varit två rätt bra lediga dagar. Lagomt med sysselsättning.

Igår var jag ner och avslutade med Nordea och nu fungerar Swedbank för min del då. Testade att handla med kortet på Matboa inne i Tavelsjö och det fungerade problemfritt.

Alla tillgångar syns inte än men det lär det göra efter helgen skulle jag tro. Har ju fixat så jag klarar mig över helgen sedan tidigare. Man får inte vara dum !

Nu får jag lära mig Swedbanks hemsida allt eftersom, men det ska väl inte bli några problem.


 

Ute blåser det och snöar, exakt som utlovat. Riktigt ruggväder !

Det är så typiskt när jag bara måste ut och köra. Börjar bli rätt van vid det.

Hämtade sonen igår eftersom han är ledig idag. Fick godkänt på ett prov i veckan.....tror det var hjullastare det handlade om. Nu har han förarbeviset där klart och får sålunda köra hjullastare då. Och hade högsta resultatet i klasssen dessutom !


     


 

Så nu får jag önska alla en trevlig helg då och på återseende på måndag tidigast.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards