Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Corina - 14 januari 2016 08:28

God morgon till ännu en dag då.

Kylan fortsätter. Och det fortsätter blåsa så det är svinkallt ute.

Så med andra ord kommer jag att tillbringa min dag inne i stugvärmen.


 

Ska man gå ut är ordentliga kläder ett måste !

Även om termometern visar "enbart" -17......med blåsten blir det betydligt kallare.

Såna här tillfällen känns det rätt bra att inte ha någon hund att måsta släpa ut i kylan.....även om jag ibland saknar sällskapet på mina promenader.


 

Har en enda sak inplanerad denna dagen.

Och det är att färga håret efter klippningen igår. Detta kommer att ske bara maken kommer hem.

Han kör dottern till tandläkaren på morgonen idag.


Och så kommer vi till det där med att göra ingenting då........

Hur många klarar egentligen av det där med att göra ingenting ??

Hur gör man när man gör ingenting egentligen.

Jag menar, man gör ju alltid något för att även om man bara sitter och stirrar rakt fram gör man ju något, eller.....


 

Efter hårfärgningen......tja alltid hittar jag på något. Om inte annat finns det alltid jobb i tvättstugan.

Där väntar just nu lite tvätt att vika och lägga bort. Frågan är ju om jag kommer på något roligare att göra än just det .

Sedan kan jag ju läsa någon spännande bok, eller tillverka smycken, kanske starta en ny stickning eller sitta och skapa något nytt i PSP. Nog kommer jag på något ska ni se......om inte annat kan jag ju sysselsätta två katter här hemma som börjar lessna på kylan just nu.


Ha nu en fortsatt trevlig dag. Och ska ni ut, glöm för hundra gubbar inte mössan   .


Kram ! 


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards