Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Corina - 4 januari 2016 08:20

Har haft lite att göra kan man väl säga.

Jobbat jobbat och jobbat.

Idag är jag hemma med värk !

Minusgrader och snö gör att värken känns värre än vanligt och idag valde jag att lyssna till min kropp.

Sovit dåligt, drömt en massa oklara saker och tog mig knappt ur sängen på morgonen.

Så det blev att focusera på mig själv denna dagen istället för på mitt jobb.

Ibland är jag klok, eller hur ?


 

Blir nog väldigt lite dans för mig idag men man kan ju jobba lite i mitt grafikprogram trotts allt.

Roligt med Paint Shop Pro är det och jag har varit rätt kreativ den senaste tiden tycker jag.

Det nya året kom som vanligt kan man väl säga. Jobbade till kl 20 på nyårsaftonen.

Jobbet gick bara bra måste jag ju säga.

Men storhelgerna är alltid lite extra tunga att jobba. Mycket vikarier eftersom ordinarie vill vara lediga.

Och som vanligt söker jag sällan semester under dessa helger, väljer att jobba istället och det sätter sina spår.

Men det brukar lösa sig trotts allt med någon dags extra vila.

Så idag vilar jag,klär mig extra varmt och har tagit medicin för min värkande kropp.


 

Vad det nya året har att erbjuda står skrivet i stjärnorna.

Har inte lämnat några löften, det har jag slutat med.

Ser fram emot det nya året som vanligt. Något bra har det säkert att komma med.


 

Jag hoppas att alla mina vänner och läsare också haft ett bra nyårsfirande och att även ni ser fram emot detta helt nya år. Tillsammans ska vi göra något bra av det, eller hur ?


 

Nu lutar det åt en kopp kaffe igen.

På återseende en annan dag.

Kram till er alla   

  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards