Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av Corina - 15 oktober 2015 15:32

Jag tar en bloggplaus, men troligen bara fram till på söndag.

Åker till Uppsala via Stockholm imorgon bitti så därför blir det inget bloggande.

Har visserligen mobil och kan blogga via den men det torde nog inte finnas tid till detta.


 

Har fått igång mitt Paint Shop Pro igen då och kan jobba med det.

Har försökt friska upp mitt minne lite både idag och igår.

Så sakteliga börjar jag hitta igen reglagen i programmet igen, men än finns det både det ena och det andra som måste friskas upp.


 

Fast jag är faktiskt ganska imponerad av mig själv om jag nu får skryta bara lite.

Kommer ihåg mera än vad jag vågade hoppas på faktiskt.

Saknar dock en del plug ins fortfarande för alla effekter jag vill få till. Men Rom byggdes ju inte på en dag.


     

Och det där med att animera måste jag också fixa. Där saknar jag lite i minnet faktiskt.

Men som sagt, är på banan igen kan man väl säga.


Det är roligt att skapa i PSP även om mina egna foton också är roliga att få visa upp.

Men lite variation kan ju ändå inte skada tycker jag.


Men som sagt, blir borta tills på söndag skulle jag tro om det nu inte råkar bli någon lucka så jag hinner blogga via mobilen då, men det torde ni väl ändå lägga märke till (hoppas jag).


Ni får ha det så bra tills vi ses igen då   


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards