Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Corina - 5 oktober 2015 08:40

Så var det måndag igen och en ny vecka att ta tag i.

En vecka fylld med jobb, jobbar sex av sju möjliga denna veckan.

Blir så när man jobbar helg. Dock har jag en kort dag på onsdag.


 

Dottern vissen idag så hon ligger hemma.

Sonen och maken skulle först och lämna prover på hälsocentralen. Sedan bär det av till en ny skolvecka även för sonens del.


Jobbade med min smyckesblogg lite igår. Så nu är de örhängen jag fotat alla utlagda på bloggen.

Kvar att fota är då en massa halsband och armband då. Har även gjort en presentation till bloggen med viktiga uppgifter (tror jag).

Stickandet får ligga i träda ett tag till. Har besvärligt i vänster axel och arm så jag kan helt enkelt inte sticka just nu. Jag får blänga på allt garn som ligger här hemma   .


Väldigt nöjd är jag med mitt nyklippta hår. Äntligen är det den vanliga rufsiga jag som uppenbarar sig när jag ser mig i spegeln. Little red ridinghood igen då   .


Ute skiner solen men värmen är ju som bortblåst. Björken på vår gård är helt kal nu efter den starka blåsten som varit. Borde gå ut och fotografera men det blir liksom aldrig av numera. Så mycket annat som ska hinnas med först är det.


Men snart har jag ju semester en vecka, kanske hinner lite extra den veckan. Men lovar inget.


Nu får ni ha en fortsatt trevlig måndag. Jag ska jobba kvällen jag med start kl 12.


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards