Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 september 2015

Av Corina - 13 september 2015 06:21

Fast riktigt så god morgon är det inte.


 

Ryggskott   .

Brukar inte klaga men nu har jag verkligen ont ! Går bara ligga på ett sätt. Kommer mig med stor möda ur sängen. Gör ont att gå innan jag kommit igång. Kan sitta hjälpligt. Tårarna är inte långt borta just nu !

Jag har banne mig inte tid med detta just idag då jag ska vara på skördemarknaden och jobba.

Kan nog klara att stappla runt med kameran men i övrigt är jag nog rätt så oanvändbar !

Nåja gör ett försök idag med skördemarknaden. Får se hur det går men jag hyser inga förhoppningar om att kunna utföra något egentligt arbete denna dagen.


Jobbade hela dagen trotts detta igår, totalt tio timmar eftersom jag hade delad tur igår.

Det gick ju men väldigt långsamt måste jag säga. Tackar högre makter för att vi har taklyftar på avdelningen och tanter som förstår problemet !!


Så det blir stark tablett och försiktighet idag med andra ord. När det hugger viker sig benen på mig så jag får se upp så jag inte trillar.


Återkommer med lite foton hoppas jag för fotografera SKA jag, med eller utan ryggskott !


Ha nu en härlig söndag allihopa    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards