Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Corina - 11 september 2015 08:14

Ja så var det fredag igen då.

Dagarn går verkligen fort ! Var ju nyss måndag, eller....


Helgpasset kör igång med en kvällstur idag. Men det blir en kort helg för min del. Har semester på söndag för att delta i höstmarknaden som hembygdsföreningen arrangerar varje år.

Det blir några timmars intensivt arbete med andra ord. Ska vara i köket och gå runt med kameran som vanligt.

Efter det ska dottern iväg och dansa igen.


 

Men jag börjar med att ta en dag i taget som vanligt.

Och det var ju fredag idag.

Börjar jobba kl. 12 idag och slutar kl.20

Och det torde väl gå bara bra som vanligt. Man kan ju hoppas att inget är förändrat eller att någon blivit sjuk.

Man vet ju aldrig med det arbete jag har. På en dag kan det ju ibland hända en hel del.

Nåja, får ju rätt på det när jag kommer dit.


Funderar hit och dit på en ny blogg, enbart för mina smycken. Men det ska ju finnas tid till att bygga upp en sån blogg också. Får se hur det blir med den saken. Blir lite rörigt att bara ha kategorin smycken tycker jag i alla fall. Nåja, jag funderar vidare. Kan ju använda hemsidan också i värsta fall.


Kört två pass styrketräning som tanken var denna veckan. Och det har gått bra.

Känns i kroppen. Finns många muskler som legat i vila !

Ryggen känns lite stel nu på morgonen men det blir säkert bättre bara jag kommer igång ordentligt.

Fortsätter med två gånger i veckan. Känns ganska lagomt med det just nu.


Nu får jag önska er en trevlig helg. Återkommer med bilder från höstmarknaden efter helgen hoppas jag.


Vi ses   . 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards