Corinas Blogg

Alla inlägg den 31 juli 2015

Av Corina - 31 juli 2015 09:09

Så var det fredag igen.

Inget jubel från min sida då min arbetshelg startar kl 12 denna dagen och består av tre kvällar på raken denna helgen. Jag ensam ordinarie dessutom. men som vanligt torde det nog gå bra.


Gårdagen skuttade förbi i en väldig fart som vanligt när man är ledig.

Var och veckohandlade på förmiddagen med familjen.

Sedan satt jag vid datorn en god stund. Och så pysslade jag med mina smycken också. Och vips var det då kväll igen då. Såg friidrott innan det blev dags att sova även för mig.


Nu på morgonen har jag färdigställt en beställning bestående av ett halsband och ett par örhängen. Dessa ska postas till sin nya ägare idag när jag åker till jobbet.

Allt nytt jag gjort får jag lägga ut på måndag när jag är ledig nästa gång. Måste ju ta ordentliga foton på allt också.


Så nu får ni ha en trevlig helg. Hinner jag så kan det bli något inlägg under helgen, får se.   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards