Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Corina - 25 juli 2015 06:51

Ja så blev det lördag igen då.

Några rader såhär på morgonkvisten medan jag intar mitt morgonkaffe som vanligt.

Vaknade redan kl 04.30 idag.

Tog ett tag att få igång datorn, vet inte vad felet var men nu är den bärbara igång i alla fall.

Ensam är jag fortfarande här i köket. Njuter av ensamheten såhär på morgonen tillsammans med min kaffemugg och min dator.

Snart torde nog friden vara slut ändå   .


Ryggen känns bättre i alla fall.

Varit igång med olika rörelser och vilat däremellan och liksom tidigare fungerar det.

Borde flytta in gymmet snart så jag kan komma igång igen med träningen. Jag vet ju att min kropp mår bra av styrketräning 2 ggr per vecka !

Men än står gymmet kvar ute i garaget.


Inget planerat denna lördagen. Solen lyser i alla fall.

Solen kom bort igår. Jisses vad det regnade ett tag. Regnade så pass att Tv:n slutade fungera. Och då regnar det ganska ordentligt när signalen försvinner från parabolen   .


Med dessa rader önskar jag er alla en härlig Lördag     .      

Av Corina - 25 juli 2015 06:42

    

 

 

Jobbat på lite med armband. Blivit örhängen också. Fler par örhängen har jag gjort men har inga foton att visa ännu.

Går bra att köpa mina armband med magnetlås också.

150 kr styck tar jag. Som vanligt kostar örhängen 80 kr.


Som tidigare finns enbart ett exemplar av varje armband så först till kvarn är det som gäller.

Oftast gäller detta för örhängen också men det finns såklart undantag.

Intresserad, skicka ett mail så svarar jag så fort jag kan.

Mail 



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards