Corinas Blogg

Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Corina - 24 juli 2015 09:36

Ja vad ska jag dryfta idag då ? Det händer väl inte så väldans mycket spännande här hos mig. Min rygg gav upp efter halva dagen på jobbet igår. Fick helt enkelt gå hem vid lunchtid. Så idag är jag med andra ord hemma. Alternerar mellan att vila och röra på mig vilket brukar fungera för mig. Så på tisdag torde jag nog vara åter på jobbet igen.


Jag rår väl egentligen för mitt ryggonda själv lite måste jag erkänna. Vissa saker ska man ju inte göra på egen hand. Men vad gör man när ingen kommer när man larmar och vårdtagaren vägrar vänta ?  Tja man tar i och man lyckas ta i på helt fel sätt och så blir det som det blir.


 

Idag är det i alla fall fredag och jag har ledig helg och ledig måndag.

Inget planerat alls utan det blir att ta dagen som den kommer. Är nog bästa valet då ryggen inte riktigt är så snäll.

Lagom temperatur har vi idag tycker jag som inte uppskattar värmen något värst. Ska nog ta en försiktig promenad så inte ryggen stelnar till. Brukar fungera om jag rör lagom på mig.

Så jag önskar alla en härlig fredag och en fin helg också om jag inte skulle komma hit under helgen.


   

   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards