Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 juli 2015

Av Corina - 11 juli 2015 14:46

Hej på er !

Länge sedan jag uppdaterat kategorin smycken nu. Och det beroende på att inga nya smycken tillverkats.

Och jag har inte längre några smycken utlagda på min hemsida.

Om jag gör nytt till försäljning lägger jag dessa under denna kategori.


 

Örhängen

   

Armband med döskallar

   

Armband med magnetlås


   

Tre par örhängen till.


Ytterligare nytt material är beställt så under sensommaren och hösten kan det nog bli mera nya smycken.



Av Corina - 11 juli 2015 08:21

Ulla har äntligen vågat komma in igen. Vi har ju haft hundbesök denna veckan och detta uppskattas inte av Ulla. Så hon har varit ute hela veckan. Var tvungen att bära ut man till altanen åt henne. Och på natten sov hon i katthuset ute på altanen. Det är ju tur att vi har katthuset.

Men igår kväll vågade hon sig äntligen in igen för att äta och sova som vanligt.

Ordningen är sålunda återställd här hemma igen.


Blev lite vin igår kväll framför Tv:n. Hade tänkt tidig kväll men blev sittande som vanligt. Vaknade lika fullt tidigt idag. Och somna om går inte. Så steg upp och gjorde kaffe.


Vad denna dagen ska bjuda vet jag inte ännu. Har inget speciellt planerat och vädret inbuder ju inte till avancerade uteaktiviteter precis. Grått blåsigt som tidigare är det. Men finns ju annat att ta till här inne. En god bok eller fortsätta med städandet bland smyckesdelarna till exempel. Eller kanske till och med få till några nya smycken !


 

Bara morgon än så det finns tid till att göra något spännande som sagt var. Kan ju hända att jag återkommer med nya foton....vi får väl se.

Men tillsvidare önskar jag alla en trevlig lördag   .   

   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards