Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Corina - 10 juli 2015 09:08

Jepp så var det fredag igen då.

Ute är det gråväder även denna dag och som vanligt blåser det.

Planen idag är att handla lite, saknas ett och varje här hemma.

Och idag åker våra gäster hem.....sorry men om jag får vara ärlig känns det ganska bra.

Det är hur trevligt som helst att ha gäster men hur man än vänder det är det ganska jobbigt också när det blir många dagar.


 

Jo det ser aningen rörigt ut på mitt skrivbord just nu. Håller på med sortering bland mina smyckesdelar just nu. Kommer att ta sin lilla tid kan jag säga. Kämpade på bara bra igår och har hunnit kanske hälften.

Det var ju tur att jag i veckan skaffade en kontorsstol så det är ganska bekvämt ändå.

   

Trotts idogt sorterande var jag ändå tvungen att tillverka något också. Som avbrott till det trista jobbet.

Blev tre par örhängen och ett armband igår. Rätt nöjd, armbandet blev bra tycker jag om jag nu får skryta lite i alla fall.


Annars så känns allt ganska så bra trotts att semestern går mot sitt slut för denna gången.

Fast nog hade jag kunnat vara ledig lite till faktiskt. Lite avis är jag på maken som får vara hemma och göra lite av varje hela dagarna.

Men min tanke är att nu jobba i fyra veckor alternativt fem veckor och sedan ta en veckas semester igen.

Vi får väl se hur det blir med dom planerna.


Men nu får ni allt ha en härlig fredag. Ikväll blir det nog att öppna en flaska vin.

Kram    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards