Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Corina - 1 juli 2015 09:34

Onsdag - lilla lördag en igen.

Solen kom tillbaka   . Fast själv är jag ingen direkt soldyrkare. Men solen är ju viktig. Jag håller mig oftast i skuggan ändå.

Har hunnit dammsuga i köket, hallen och tvättstugan nu på morgonen. Har också torkat av köksgolvet.

Nu måste jag ta en vila. Köksgolvet är tungtorkat på grund av taskigt golv, läs gammalt   .

Men å andra sidan är det trotts allt mitt hem där jag trivs som allra bäst. Och nu är det ju gjort för denna gången.


Så med andra ord har min dag startat.


  


Vad mer kan det bli idag då ?

Egentligen borde jag fortsätta att städa. Men vet inte riktigt om det känns så viktigt just nu.

Hade en plan att fortsätta med min lilla datorhörna i vardagsrummet. Har en plan med att flytta alla mina smyckessaker till den hörnan.

Hade plan på det igår i alla fall och det har jag väl fortfarande även om det kanske inte blir idag.

Just nu har jag ingen ordning alls på smyckesprylarna !

Vet knappt vad jag har hemma och inte. Och mer har jag ju beställt dessutom.

Har öronkrokar i plast nu, svarta och genomskinliga för dom som absolut inte tål de vanliga krokarna trotts att dom ska vara nickelfria. Hur pass hållbara de i plast är vet jag inte då jag enbart gjort ett par och har dom första dagen idag. Men plast borde väl fungera för dom som har allergi, eller ?


  

Så hoppas jag på att försändelsen med smyckesdelar kommer idag. En omgång kom igår. Å så spännande det är med nytt att knåpa ihop. Var ju länge sedan jag tyckte det var roligt med smycken.

Fast jag har ju inte mått så värst bra heller, kanske har det vänt nu !

Känner mig i alla fall väldigt ok.


  

Men som vanligt när det handlar om smycken gör jag ju enstaka par av örhängena och ett av armband och halsband. Masstillverkning är inte riktigt min grej om man säger så....om man nu inte pratar om stickade sockar då vill säga   .


Nåja, nu måste jag väl ta tag i något annat i alla fall. Gå ut till exempel kan ju vara en ide.

Ha nu en härlig onsdag så ses vi en annan gång.

Kram från mig   .   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards