Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Corina - 25 februari 2015 18:28

   Kväll har det hunnit bli. Jobbade hel dag även idag så det blir lite senare med det mesta.

Dottern kom hem med en senare buss idag dessutom så det har blivit lite extra sent denna kväll innan maten ätits och det diskats bort. Utan diskmaskin tar det lite tid, vår diskmaskin har nämligen gett upp sedan rätt lång tid tillbaka. Någon ny är inte aktuell än, tidigast i juni när skattepengarna kommer kan det bli aktuellt.


Dagen har i alla fall gått ganska så bra. Halva arbetsdagen tillbringade jag på annan avdelning och det blev en rätt behaglig eftermiddag.


 

Bjuder på lite fler bilder som jag tog för ett tag sedan.

Hade tänkt mig en kväll i soffan men det verkar bli lite svårt. Sofforna är redan rätt fulla med tonåringar och katter. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Borde väl kanske lägga mig, har lite molande huvudvärk för tillfället. Fast det får väl bli tvättstugan istället, vika lite torr tvätt så kanske det blir en plats ledig i soffan senare istället.


 


På återseende då, en annan dag.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards