Corinas Blogg

Alla inlägg under juli 2014

Av Corina - 12 juli 2014 08:27

  Min semester kom till slut. Och min bärbara dator började plötsligt att fungera igen också. Gjorde några ändringar och vips fungerar uppkopplingen till nätet.  Klagar inte för jag har saknat min bärbara ganska länge nu faktiskt. Troligen därför jag bloggat så lite också, känns stressande när man vet att fler väntar på sin tur vid datorn. Nu kan jag koppla av igen :)


Lite bilder har det blivit också. Fick ju en massa blommor förra veckan när jag klev över det magiska strecket 50 :) Såklart var jag tvungen att ta fram kameran en liten stund. Men nu efter en vecka börjar de flesta blommorna att ha blommat färdigt tyvärr. Men några hyfsade bilder hann jag få.


  Håller fortfarande på med avslutningen efter mamma. Mycket papper som ska fixas men börjar se slutet nu i alla fall. Under sommaren ska nog allt bli helt färdigt. Mamma är nu gravsatt, hennes aska finns nu i minneslunden på Tavelsjö kyrkogård.


         Men nu ska jag i alla fall njuta av min ledighet och dessutom kom ju solen och värmen också i samma veva. Nu får jag bara hoppas att det fina vädret stannar lite också. Behöver inte vara 30 grader varmt dock, för min del räcker omkring 20-23 grader ganska bra !


Ha en fortsatt härlig lördag nu så ses vi en annan dag !   

Av Corina - 4 juli 2014 09:05

Idag blir även jag stor !
50 årsdagen har anlänt och strålande sol dessutom.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards