Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Corina - 23 mars 2014 14:22


Påbörjat plocket i mammas rum idag. Säger bara att det var tur att maken gjorde mig sällskap.

Det är väldigt lätt att bli sittande med alla minnen som poppar upp.

Många är minnena, både glada och mindre glada minnen.

Värst kändes det konstigt nog att se den tomma sängen. Hon fanns ju kvar där när jag åkte hem sist...


Får också en känsla av att inte hunnit säga allt jag velat, fast vi pratade mycket och var tillsammans väldigt mycket sista året. Blev bara inte av, eller blev det trotts allt. Jag vet inte !


 

Att plocka bort allt kändes verkligen konstigt, så fruktansvärt tvärstopp på något sätt.

Vi har kvar en hel del att ta därifrån men vi fick med oss väldigt mycket redan idag, mer än vad jag trodde.

I morgon ska jag på begravningsbyrån...gruvar verkligen inför detta. Det svider i hjärtat och tårarna bara kommer hela tiden.

Samtidigt är ju detta en del av livet, föräldrarna ska ju rent normalt lämna jordelivet före barnen.

Men det känns så orättvist, mamma hade ju inte hunnit fylla 70 år ännu !  

Hon borde ha fått flera år till känns det som...men livet är ju inte rättvist alla gånger.

Himlen har fått en ängel till !


 

Ha en fortsatt bra dag. Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards