Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

Jahaja

Av Corina - 27 januari 2014 22:08

 

Tillbringar väldigt mycket tid på jobbet numera tycker jag. Blir otroligt lite tid över till bloggandet plus att datorn ofta är upptagen av andra i familjen dessutom. Och har varit så väldans trött att kvällsbloggandet blir aldrig av. Egentligen borde jag gå och lägga mig nu, steg upp halv fem imorse eftersom jag inte kunde sova mera.


Har avslutat en arbetshelg igen, blev att jobba både lördag och söndag fast jag enligt schema var ledig lördag. Så förra veckan blev det bara en ledig dag med andra ord. Hoppas på en bättre vecka denna veckan då jag är ledig imorgon och fredag,lördag och söndag.


Så har jag haft en hel del jobb med mina smycken också, en hel del beställningar som jag har slutfört. Alltid roligt även om det tar sin tid.


Mamma tar tid också, massor av tid kan jag säga. Ibland lite mycket tid faktiskt men vad göra åt den biten frågar jag mig. Försöker hålla igen men det är inte så väldigt lätt det heller. Vet inte när jag hade tid att gå ut med kameran. Måste vara väldigt länge sedan nu. Har inte en enda ny bild att lägga ut.


Och bloggbesök blir lite sällan också. Facebook är jag ute på men det beror mest på att det har jag i mobilen och är lätt att använda där. Att blogga via mobilen blir lite omständigt även om så sker också ibland. Mina senaste inlägg är via mobilen.


 

Nåja bloggandet är ju inte livsviktigt trotts allt och man orkar ju inte hur mycket som helst. Vila måste man ju också emellanåt. Nu ska jag hänga sista tvätten för dagen och sedan ska jag försöka sova lite. Kanske orkar jag blogga imorgon, vi får se.


Kram till er om nu någon läser längre.

 
 
Spanaren

Spanaren

29 januari 2014 08:00

Nedersta bilden är bara så bra :-)
Bra att du gör smycken och försöker bara vara när det finns tid för det. Ja en sjuk mamma tar sin tid och det är många tankar och annat kring det också. Barnen tar sitt också. Istället för att blogga och vara ute i FB så gå och lägg dig. Försök att få in rutin med att lägga dig på samma tid när det går. Även om du inte sover så vilar du. Gör meditationer i sängen på morgonen och affirmera mera. Gå en sväng ute per dag och lycka till med att få må lite bättre/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

29 januari 2014 10:40

Du har ett pressat schema, akta dig så du inte går i väggen, kroppen orkar inte
hur mycket som helst. Blev så glad för armbandet du skickade mig, 1000 tack min vän du är bara för snäll ♥
Kram till dig vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

tulipaner

2 februari 2014 13:05

var rädd om dig,blogga hinner du!

det har hjälpt mig att få in rutiner i vardagen ,med min stress och kan inte annat än rekommendera det.och göra nått som du tycker är roligt varje dag,det jätte viktigt!
fina tulpaner/kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards