Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Corina - 4 januari 2014 09:19

Nu var det ett tag sedan igen. Har liksom inte orkat blogga något och än mindre fotografera.

Men julen sprang förbi i alla fall. Jobbade julhelgen och det gick väl rätt bra trotts allt.

Nyåret var jag ledig och firade in det tillsammans med bästa grannarna. Väldans trevligt som vanligt !


Ingen snö utan bara regn och åter regn. Ett väldans trist väder måste jag säga, en trist vinter än så länge om man ser till vädret.


Jag fortsätter med mina smycken. I stort sett uteslutande kumihimoflätning just nu. Väldigt roligt och avkopplande för mig . Jobbar nu med en ovanligt stor beställning som består av tre armband och två halsband. Kommer att ta sin lilla tid. Men det är roligt, känner mig uppskattad när någon vill ha av mina arbeten.


Övrig tid går åt till att arbeta och sköta familj och hem. Ska försöka blogga lite mera när skolorna startar igen och datorn blir lite mera ledig :) Just nu får jag snika in mig när barnen sover...oftast tidigt på morgonen och förmiddagen.


Så hav tröst, jag återkommer under januari med kanske lite intressantare inlägg än detta :)


Så nu får ni ha en fortsatt härlig lördag så ses vi en annan gång !


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards