Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Corina - 19 augusti 2013 10:12

Ja nog var det länge sedan jag orkade bry mig i bloggen. Har inte haft den minsta lust att blogga även om det händer lite emellanåt. Jag har frisknat till, det har jag men det har tagit lite tid måste jag säga. Fy sån tid det tog att hämta krafterna efter senaste sjukan !


Idag startar barnen skolan efter sommarlovet och livet återfår sina normala rutiner. Känns bra för nu kan jag åter igen ägna mig åt det jag vill på mina lediga dagar. Jag får åter också möjlighet till att nyttja familjens dator som jag brukar för uppdateringar. Har idag äntligen uppdaterat med fotbollsbilder. Blev tre album, hade sparat på mig en hel del den senaste tiden. Har redigerat bilder hela helgen.


Idag snurrar även tvättmaskinen vilket den gjort som vanligt hela sommaren :) Skulle behöva städa men det får vara till en annan dag. Har lite mera datorjobb att ta tag i innan jag måste till jobbet denna dagen.

Blir ett kort inlägg men jag får återkomma till bloggen vid annat tillfälle och uppdatera......har väl lite att skriva om trotts allt.


Ha nu en fortsatt bra måndag så ses vi en annan dag.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards