Corinas Blogg

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Corina - 12 juli 2013 08:08

      


Ännu en morgon. Fredag igen dessutom. Vaknar till en solig dag. Kan nog bli en härlig dag trotts att det som vanligt blåser ganska ordentligt.

Det där med att blogga och besöka bloggvänner blir det lite si och så med under sommar och semester.

Så mycket andra saker som ska göras är det och när man skulle ha haft tid är man ganska trött och det blir lätt att man skippar bloggbesöken.

För min del är det då i alla fall på det sättet och denna semester har ju varit lite extrem med tusen och en saker som måste utföras.

Nu går min semester på sista versen dessutom och det känns som om jag detta året totalt missat semestern.

Kommer inte tillbaka till jobbet riktigt utvilad kan jag tycka. Men hav tröst mina vänner, jag har inte glömt er och era bloggar, så är det då rakt inte men tiden är begränsad och så också orken.


                 

   

Försöker fotografera lite emellanåt, även den biten har legat nere nu ett tag. Så svårt att motivera sig när det är mycket att stå i faktiskt.

I sommar har det blivit mycket facebook via mobilen och surfplattan......är enklare när man ständigt är på språng kan jag tycka. Sedan har det ju varit väldigt struligt med nätet och halvdöda datorer här hemma.

Men som sagt nu har vi en superdator här hemma och ny router i alla fall så nu ska det väl börja fungera igen som vanligt.

Ikväll ser jag fram emot en god middag ute på lokal tillsammans med maken. Vi ska besöka Baggböle Herrgård och äta grillbuffe är det tänkt och detta kostar oss ingenting. Vi blir bjudna på kalaset !

Och resten av dagen vet jag ingenting om ännu, den torde väl bli vad jag gör av den som vanligt skulle jag tro.


Önskar er alla en underbar dag trotts uteblivna bloggbesök och haltande bloggar. Allt för snart är det höst och mörkare ute och bloggandet kommer igång igen. Vi ses !



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards