Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Corina - 11 juli 2013 09:36

Vaknar denna dagen till solsken men det blåser och vindarna är inte varma.

Men jag är glad ändå trotts allt. Har fotat lite nytt och nu med ny dator och router och skrivare ter sig livet rätt trevligt. Laddar upp bilder i en väldig fart utan att måsta starta om routern hundratvå gånger innan man är klar.

 

                 

Den här kuliga svampen hittade maken igår växande på sin brors båts sittbräda. Ingen aning om vad för art men tycker den var värd att fotografera.

Ska till mamma idag med hennes lampor och ska även försöka få upp lite mera tavlor. Börjar bli allt mera klart på hennes rum även om det tagit absolut hela min semester i anspråk. Lite vila har jag unnat mig men mentalt befinner man sig ju ändå hos henne då man vet att allt inte är klart.

I övrigt blir det nog inget mera denna dagen faktiskt. Försöker vila lite också eftersom mitt arbete startar om på måndag efter fem veckors frånvaro.


Ska se om jag får till några bloggbesök under kvällen, blivit lite dåligt med den varan ett bra tag nu.

Så ha nu en väldigt bra dag så kan det hända att vi ses ikväll.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards