Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Corina - 8 juli 2013 18:33

    


Fyller du år ? Fyller kompisen år ?

Vill ni hitta på något trevligt tillsammans med gänget ?

Gör ett besök på Ballbreaker.se

Där hittar ni säkert någon aktivitet som passar alla i gänget.

Vad sägs om bowling, golf, jakt eller racing ?

Eller kanske ni hellre väljer att bada bubbelpool och bara koppla av tillsammans ?

Möjligheterna är många,


Jag själv skulle nog välja möjligheten till att relaxa i bubbelpoolen, tillsammans med bästa kompisarna. Ta ett glas bubbel och äta lite. Kanske kika på en bra film eller en härlig fotbollsmatch på storbildstv:n.  

Få bada lite ångbastu skulle också kunna vara något härligt.

Vi skulle kunna sitta och kika på lite bildspel från min dator. Har många trevliga bilder som skulle kunna vara trevliga att njuta av tillsammans men bästa kompisarna. Eller så bara få vara tillsammans och sitta och prata lite strunt, umgås som det heter i lugn och ro. Koppla bort vardagens tristhet och glömma allt vad arbete heter under ett par timmar. 


Något som också lockar är en Wiskeyprovning. Den möjligheten finns också om man vill det. För mig som uppskattar wiskeyn skulle detta verkligen vara en upplevelse !


För barnen finns det också sysselsättning. Varför inte ett barnkalas när telningen fyller år ? Gott fika och lite bowling för barnen att testa på.


Det finns nog ingenting som inte går att ordna. Företaget kanske vill anordna en konferens av något slag. Här finns valmöjligheterna allt från det lilla företaget till det stora företaget. Ni kanske brukar ha månadsmöten, varför inte välja något nytt till detta en enda gång ? 



Av Corina - 8 juli 2013 16:20

Bloggar idag från den nya datorn. Har jobbat ganska hårt för att få till allt och är inte klar ännu.

Mailen fungerar inte eftersom vi har Pop konton via tavelsjo.se och dessa konton fungerar inte tillsammans med det nya operativsystemet. Lätt frustrerande eftersom man måste kontakta leverantören för att ändra detta och det kan komma att kosta pengar om vi har otur. Men å andra sidan så har alla i familjen g mail också så vi kan ju om vi vill använda den andressen också. Man får meddela vänner och bekanta om detta bara. Fast aningens jobbigt kan jag tycka trotts allt !

Nåja allt ska väl lösa sig med tiden. Skrivaren fungerar i alla fall, till och med trådlöst för det har jag testat från min bärbara dator. Härligt ! Nu slipper jag springa hit och dit med datorn och flytta kablar och sånt !

Har inte provat skriva ut foton ännu men det hinns väl med tiden det också skulle jag tro.


 

Nåja nu börjar det bli middagstid också. Idag blir det ugnsstekt lax och potatis till middag. Allt enligt dotterns önskemål.


Nu får ni ha en fortsatt bra måndag. Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards