Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Corina - 2 juli 2013 16:22


Någon  sa att det är rosens dag idag så då passar det väl rätt bra med en ros då.

Har inte fått några och köpte inga när jag var ner till Umeå idag heller. Får klara mig med de jag sedan tidigare fotobraferat med andra ord.


Maken har lämnat PK prov idag, lite försenat men det brukar inte göra så mycket. Dottern har varit till tandläkaren för kontroll av tandställningen hon har. Allt ok och verkar fungera också. Ny kontroll i Oktober blir det.


Och jag har varit och hämtat beställda varor hos min Mary Kayåterförsäljare, bästaste Sofia Eklund !

Blev en kostsam gång detta men vad gör det. Nu har jag hemma så jag klarar mig ett tag av det jag verkligen behöver. Fick med en present till min födelsedag också......får inte öppnas förränn torsdag med andra ord ! Gissa om jag är nyfiken !!!!!!!! Men som sagt, lovade att vänta till på torsdag och lovat är lovat ! Sofia är verkligen en underbar person ! Glad att jag lärt känna henne !

Har ni inte provat Mary Kays produkter så rekomenderar jag det verkligen ! Värt varenda krona ! Återförsäljare finns nog lite var stans, man kan säkert googla på det också ;) Jag handlar i alla fall av Sofia Eklund i Umeå ! Länk finns bland mina länkar om någon skulle bli lite nyfiken.


Har varit och provianterat lite också. Idag blir det våfflor till middag med grädde och hjortronsylt. Kostade på mig att köpa en burk hjortronsylt eftersom jag inga har i frysen men jisses så dyrt ! En liten sketen burk kostar 65 kr ( ICA:s eget märke) !


Inte blev vi färdiga med mammas lägenhet igår heller ! Kroppen protesterade till slut så jag fick ge mig. Så imorgon blir det ytterligare en resa för att slutföra jobbet. Men NU är det värsta gjort i alla fall. Lite kvar i köket och badrummet är inte klart plus hallen. Och som sagt, attans vad min kropp skrek igår när vi kom hem igen. Var totalt slut och imorse tog det ett tag att komma mig igång kan jag lugnt säga.

Varenda led med tillhörande muskler var totalt stela, fick rulla ur sängen ! Men nu känns det bättre, har inte gjort så mycket idag här hemma. Småplockat lite bara och tvättat handdukar och sängkläder. Nu ska allt torka också, blev rätt fullt i tvättstugan :)


Snart dags att starta med middagen, å vart tog denna dagen vägen undrar då jag ?

Ha en fortsatt bra dag. Vi ses !


     

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards