Corinas Blogg

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Corina - 30 april 2013 18:35

Så var denna dagen arbetad också. En lugn dag på avdelningen med endast 9 boenden mot vanliga 11. Det märks tydligt ska jag säga.

Ikväll ska det eldas, vet inte riktigt om jag ska gå än men det löser sig väl.


         

Lånade ju bästa grannen Marias Vidvinkelzoom häromdagen för att testa lite. Och det var riktigt roligt men kräver träning kan jag säga :


         

         

             

Får låna det fler gånger eller så får jag köpa ett eget.......eget blir det nog men inte ännu på ett tag i alla fall om det nu inte blir superrea på den gluggen jag vill ha vill säga :)


                         

Så blev det lite rosbilder också som vanligt. Gillar färgen på dessa rosor väldigt mycket.


Med mamma är det som det är. Skulle ju egentligen dit ikväll men flyttade fram mitt besök tills imorgon istället. Mamma tyckte det själv. Men bra mår hon i alla fall inte så är det ! Återkommer i ämnet när jag besökt henne imorgon och Alma varit på sin fotbollsträning imorgon.

För vet ni, jag är faktiskt ledig imorgon från jobbet ! Nu får jag önska er en fortsatt trevlig kväll oavsett om ni besöker brasa eller inte och så ses vi en annan gång !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards