Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Corina - 21 mars 2013 08:04

Hemma idag för att vila min axel som inte alls känns så väldans bra.

 

Undrar varför jag får dåligt samvete för att jag stannar hemma med min onda axel ?

Kan det vara så att det egentligen inte syns att jag är sjuk, jag menar jag har ju ingen feber och jag kräks ju inte eller jag snorar ju inte.

En ond axel syns ju inte men den känns och det är ju ingen höjdare i mitt arbete att jobba med en ond axel....så varför känner man sig som en svikare egentligen ?

Nu har jag i alla fall fyra dagar på mig att vila min axel. Och det brukar ju räcka.....om jag nu vilar vill säga. Har ju lite svårt för detta, att verkligen vila menar jag. Jag är lite av Alfons Åberg...jag ska bara.......


 

Ute lyser solen idag. Lite småkallt trotts detta men det blir säkert lite bättre under dagen.

Sonen är iväg till skolan i alla fall och jag har sett till att skolarbetet är klart för inlämning också.

Jag hoppas det ska duga det jag hjälpt honom med.

Lite udda det där med tonåringens humör. Far och son hamnar relativt ofta på kollitionskurs....medans jag som mamma inte har några såna problem med sonen. Säger jag till så blir det bara gjort av farten utan minsta gnäll eller hårda ord. Vet inte varför faktiskt........men trotts allt har det varit väldans lätt för mig att vara tonårsmamma.......dottern är ju på väg in i tonåren :)


 

Bjuder på lite ituplockade tulpaner idag. Kul att plocka isär och fota mot en spegel. Blir spännande foton :)


 


 

Nu får ni ha en fortsatt härlig torsdag. Jag ska göra vad jag kan för att vila min onda axel denna dagen. Så det blir ingen städning och ingen tvätt denna dagen i alla fall.

Vi ses !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards