Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Corina - 6 mars 2013 11:41

                   


Ulla är en normalt nyfiken kattunge. Allt ska undersökas och helst smakas på också !

Hon är även väldans gosig på alla sätt. Och tulpaner på bordet lockar verkligen till att kontrollera.


               


Idag har i alla fall min familj åkt upp till Sorsele. Kvar hemma är då jag och katterna.

Blir ett par dagar på egen hand med andra ord. Och jag vet egentligen inte vad jag ska företa mig. Ofta när jag blir ensam förblir jag lite handlingsförlamad. Kanske är så när man är van vid liv och rörelse varje dag ?


 


Jag har ju också min kamera att roa mig med. Och två buketter tulpaner också dessutom så det kan nog bli lite tulpanbilder dessa dagar.


Har just pratat med mamma i telefonen och hon har feber men mår trotts allt hyfsat i alla fall.

Nu blir det nog att fota lite mera för att fördriva tiden lite. Sedan ska jag nog sätta mig och kika på DVD filmer som jag inte haft tid att se. Passar på när jag har lugn och ro.


Ha en fortsatt härlig onsdag. Vi ses !


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards