Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Corina - 26 februari 2013 09:53

       

start - 1 vecka - 2 veckor - 3 veckor


       

start - 1 vecka - 2 veckor - 3 veckor


       

start - 1 vecka - 2 veckor - 3 veckor


Det är väldigt svårt att synliggöra något genom att fotografera måste jag säga.

Vet inte riktigt om det egentligen syns någon större skillnad efter tre veckors användning.

Men man ska väl kanske utvärdera kännslan också och inte enbart resultat eller uteblivet resultat.

Jag upplever i alla fall en känsla av välbefinnande efter att ha använt serien under tre veckors tid. Huden i ansiket har blivit mycket mjukare, mer elastisk kanske man skulle kunna säga.

Skulle däremot kanske säga att mina rynkor finns kvar. Dom lär jag nog få leva med faktiskt :)

Ögonlocken har väl egentligen inte stramat till sig något nämvärt heller kan jag tycka.


Och en viktig sak är ju också att jag inte reagerat allergiskt på denna hudvårdsprodukt. Annars brukar det vara den biten som sätter stopp för användade för min del.

Så i skrivande stund får serien godkännt hittills även om rynkorna finns kvar och ögonlocken inte stramat upp sig. 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards