Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Corina - 18 februari 2013 07:54

Måndag kom igen. En ny arbetsdag också. Ska väl gå det med som vanligt.


   


Ulla sköter sig som vanligt. Full fart handlar det om i de flesta lägen.


   


Hon tillbringar ganska mycket tid sittande i fönstren........


 


Tigga kan man också göra när husse ska fixa frukosten. Skinka luktar gott faktiskt för en liten sugen kattfröken !


 


Och är man tillräckligt enträgen och väldigt söt så fungerar det att tigga faktiskt. En smakbit blev det även denna gången !


Ska idag lägga ihop lite kläder till mamma och innan jobbet idag blir det ett besök hos henne så kläderna är på plats om hon nu skulle få åka hem imorgon tisdag. För mig vore det bäst med morgondagen då jag är ledig eftersom jag jobbar resten av veckan.

Men vi får väl se hur det blir med den saken. Nu ska jag dricka mera kaffe och sedan klä på mig.


Ha en härlig måndag.

Vi ses !

Av Corina - 18 februari 2013 07:18

     

Start - 1 vecka - 2 veckor


     

Start - 1 vecka - 2 veckor


     

Start - 1 vecka - 2 veckor


Ni får bedömma själv även denna gången. Och liksom förra inlägget så fotograferar jag mig själv och av den anledningen blir kvaliten på bilderna därefter. Jag gör vad jag kan för att det ska bli skapligt.

Alla bilderna har dock en sak gemensamt........är helt osminkad i alla fall !!!


Två testveckor kvar med andra ord.


Återkommer om cirka en vecka i ämnet.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards