Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Corina - 14 februari 2013 07:48

Morgon igen. Vaknade kvart över sex idag. Har sovit utan att vakna sedan elva igår kväll och det är verkligen ovanligt för min del !

Vaknar till en dag som är fullbokad från kl 14. Då ska jag besöka tandhygenisten. Efter det besöket ska jag besöka mamma på sjukhuset. Inför stundande helg ska jag också som vanligt lämna in Keno och V75.

Efter det hem och laga middag och kl 19 är det kyrkogårdsgruppen som jag ska vara med i. Utan min närvaro blir dom utan dator nämligen. Just i skrivande stund känns det lite tungt men det brukar ju bli bra i slutänden bara man kommer sig iväg.


  


Alla hjärtans dag - Valentin är det idag.

I min värld borde alla dagar vara en sån dag !

På något sätt har det blivit handlarnas dag även denna dagen.

Istället för gåvor skickar jag en kär och varm tanke till mina vänner och till mina nära och kära.

Maken fick en puss såklart !


Och till min vän Spanaren säger jag såhär : Jag hade gjort en nyckelring till dig som meningen var att skicka till dig ! Men det blev inte så eftersom Ulla fick tag på den och nu är den i nyckelringshimmlen ! Men som sagt tanken var ju trotts allt vädligt god min vän. Ska ta tag i detta igen när jag får tid.....det är mycket just nu men en kram skickar jag i alla fall till dig lite speciellt idag   .


  


Och just nu blir det nog inget mera skrivet eftersom Ulla tycker att det räcker nu. Kröp just in i min morgonrock och ligger nu där i värmen av min kropp och kurrar :)

Ha nu en underbar torsdag och alla hjärtans dag.

Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards