Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Corina - 13 februari 2013 13:13

Så har vi kommit fram till onsdag.

Avslutade min arbetsdag tjugo minuter tidigare idag. Nu ledig en dag innan helgen tar vid.

Ute runt 4 minusgrader och så snöar det aningens (som vanligt).


Nu borde jag ta tag i lite olika saker som till exempel tvätten för morgondagen kommer att försvinna i ett huj !

Men vi får väl se hur det blir med den saken.

Ikväll ska dottern dansträna så det blir en tur ner till Umeå efter middagen.

Och när vi kommer hem blir det fotboll på Viasat är det meningen.


Nu under en lång period har det mest blivit jobbet och besök hos mamma och däremellan hemarbete. Börjar känna mig lite sliten mentalt faktiskt. Men vad göra ? Mamma pockar på min uppmärksamhet och hemmet sköter sig inte själv och jobba måste man ju för att klara sig !

Maken hjälper till här hemma, självklart ! Men mitt jobb får jag nog sköta själv och mamma kan jag ju faktiskt inte bara strunta i !

Jaja kommer tid kommer råd som mormor brukade säga. Försöker trotts allt att hitta små luckor för mig själv också.


Nä detta duger inte. Måste kika i frysen också....middag måste vi ju trotts allt ha alla i familjen.

Men sedan blir det nog tvättstugan en liten stund.


Ha en fortsatt bra dag !

Vi ses !   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards