Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Corina - 8 februari 2013 20:12

Det blev fredag kväll även denna veckan. Kom hem sent eftersom jag åkte och besökte mamma direkt efter jobbet kl 16. Först var jag och handlade lite saker till mamma och lämnade in V75 och Keno till henne. Detta tog ju en liten stund i anspråk.

Hon hade haft en dålig natt. Men mådde bättre ikväll i alla fall. Det går trögt att hitta boende till henne vad jag förstår. Tydligen hutlösa avgifter för de boenden som finns för tillfället. Att det ska vara så förbannat svårt att ha humana avgifter, vem i helskotta har råd med ett boende som kostar 7-8000 per månad ???

Nu kommer dessutom hennes kurator att vara borta och tydligen ingen som tar över hennes jobb medans hon är borta.....hur f** planeras det egentligen ????

Kommer tydligen att bli ett planeringsmöte med kommunen.......och Vindelns kommun ger jag då inte många poäng just nu i alla fall. Fy katten för att åldras och dessutom måsta ha hjälp också !!!!!

Ska göra egna forskningar i ämnet och se vad jag kan få för lösningar då för tydligen ska man sköta allt själv för att det ska hända något numera.


  


Nu är det i alla fall kväll för min del och dags att försöka koppla av lite också. Imorgon är en ny dag och nya uppdrag att ta tag i.


Ha en fortsatt trevlig fredag kväll.

Vi ses !


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards