Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Corina - 5 februari 2013 07:52

Känns bättre idag. Men jag sov faktiskt rätt mycket under gårdagen och mådde faktiskt lite taskigt även om det inte spyddes något (vilket känndes bra).

Vet inte om det var någon lindrigare form av magsjuka eller om det helt enkelt var kroppens sätt att tala om att nu får det banne mig vara nog ! Jag vilade i alla fall hela dagen.


Idag blir det ett besök hos mamma men först på eftermiddagen eftersom jag senare ikväll ska på ett möte med Mary Kay och Sofia Eklund. Förenar dessa två träffar så slipper jag köra i onödan.

Ute snöar det fortfarande hos mig. Kan tycka att vi fått tillräckligt med snö nu men moder natur har tydligen en helt annan åsikt. Bara att gilla läget med andra ord.


Nu är barnen iväg till respektive skolor i alla fall. Och jag väntar på varmvatten så jag ska kunna duscha denna morgonen.


Min blogg har varit väldigt trist på slutet, inga nya foton att visa. Har helt enkelt inte tagit några nya kort det är den krassa sanningen helt enkelt.


 


Däremot grunnar jag på någon form av utlottning här i bloggen faktiskt. Återkommer i detta med ett separat inlägg när jag funderat klart ;) För visst är det så att det är spännande med utlottningar ?


Hm nu tycker Ulla att jag ska sluta skriva tydligen ;)

Ha nu en fortsatt trevlig tisdag.

Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards