Corinas Blogg

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Corina - 30 januari 2013 06:05

Ute är det kolsvart fortfarande. Plus 4 grader och blåsigt. Kan tänka mig att vägarna denna dag är väldigt hala.

Efter jobbet igår blev det ett besök hos mamma på sjukhuset så klockan blev halv sju innan jag kom hem.

Trött var jag verkligen så jag tittade inte ens åt datorn.


Mamma mår inte alls bra. Och hon vill inte ens åka hem !

Hon har börjat fundera på ett trygghetsboende. Vi får väl se hur det kan lösas på bästa sätt.

Blir väl ett samtal med någon kurator så småningom.

Min bror kommer upp från Göteborg idag.....om nu tågen går vill säga !  Återstår ju att se.


Possitiv reaktion har jag i alla fall fått på mina änglar i brons. Så jag har fått ta hem mera material. Och det är ju alltid roligt när något man gör får uppskattning.


Ska försöka hinna en bloggvandring innan jag ska jobba igen idag. Blir väldans lite sånt just nu.

Orkar inte riktigt........så mycket annat som snurrar i skallen.


Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards