Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Corina - 27 januari 2013 14:01

Funderar över bloggen lite och undrar hur många som skrollar i bloggarna för att kika på flera inlägg egentligen. Vissa dagar blir det gjort flera inlägg, men i olika kategorier men det sista hamnar ju alltid överst.

Vad jag har kunnat märka är att många kikar på översta inlägget och går sedan vidare, alternativt lämnar en kommentar i det inlägget.

Nåja, spelar väl egentligen mindre roll men jag bara funderade lite :)


Idag måste jag verkligen ha varit stressad när jag tar ur en maskin tvätt och kör igång nästa maskin och glömmer hänga tvätten på tork tills nästa maskin är klar ! Hur ska man annars tolka detta kan jag undra ?

Nåja, tvätten blev ju upphängd på tork till sist i alla fall.


Sonen är nere i stan idag. Först var det konfirmationsträff och efter den for han till en kompis. Han ska hämtas hem senare efter att vi besökt mamma på sjukhuset är det meningen.

Mamma har ringt en gång idag, bara för att kolla att vi verkligen kommer. Hon mår verkligen inte alls bra !

Och det är väl detta som stressar mig skulle jag tro, att hon uttryckligen också säger att hon inte mår bra dessutom, något som hon sällan gör faktiskt trotts att hon varit sjuk länge nu.

Hur detta kommer att sluta står skrivet i stjärnorna men just nu verkar det inte alls så vidare bra i alla fall.

Kanske.....kanske inte........


Beställt en massa material till smycken idag för att göra mera änglar. Som vanligt alltid roligt att botanisera bland smyckesdelar och fantisera hur dessa ska sättas ihop till olika smycken. Sitta och liksom se framför sig ett eventuellt resultat är så spännande !

Nytt galleri på hemsidan med mina smycken har jag fått till också idag. Än så länge har jag enbart änglar ännu. Kanske blir det bara änglar i framtiden, jag vet inte ännu säkert.


http://smycken.corina.se/#241


http://smycken.corina.se/#242 


Har inte hunnit kika igenom det jag har i mina gömmor ännu, om det finns något som är lönt att lägga ut igen.

Så mycket man vill göra men så väldigt lite tid att göra det !

Och inte har jag ordnat till ordningen och texterna på bilderna heller, det får bli en annan dag. Men kika kan man ju alltid göra   


Nu får ni ha en fortsatt bra söndag.

Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards