Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Corina - 15 januari 2013 09:39


En helt ny tillvaro som visar sig bli inte helt problemfri ;)

Hur väldans lätt är det att göra något med datorn när den är okuperad av denna varelse ?

Om inäggen blir udda kan det ha sina orsaker om man säger så. I skrivande stund campar Ulla bakom mitt huvud ;)


 


Kattskålar i all ära. Finns olika väldigt fina. Men jag löste problemet på ett billigare sätt. Köpte helt enkelt vanliga vita blomfat i plast. Helt perfekt som kattskålar ! Och betydligt billigare dessutom.


 


Lösa korsord är inte heller så väldans lätt längre heller. Ständigt någon ivägen kan man väl säga.


       


Ren måste man ju hålla sig.


   


Sedan kan man ju räcka ut tungan åt fotografen också när man börjar bli less på kameran :)


Idag ska jag på utbildning mellan kl 13 - 16.30 Efter det väntar vanligt kvällsarbete enligt schema. Ska nog gå bra det med skulle jag tro.

- 17 grader hade vi när jag steg upp på morgonen.  Har blivit lite mindre kallt sedan dess nu. Men vi skulle ju få behålla kylan ett tag till sa dom ju.

Annars så kretsar det mesta runt Ulla i dessa dagar vilket troligen kunnat undgå mina läsare :) Och så lär det väl bli ett tag medans damen växer till sig. Numera får man röra sig med eftertanke här hemma eftersom hon flitigt följer en vart man än går.

Men det är så väldans roligt med kattunge trotts allt och det går bra med Sixten också. Han hälsar på henne och struntar i övrigt i henne faktiskt. Med tiden kanske det blir annorlunda, när Ulla vuxit på sig. Dom äter i alla fall tillsammans utan problem och han är inte elak mot henne.


Ha nu en fortsatt härlig dag.

Vi ses !   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards