Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Corina - 13 januari 2013 11:44


Det är jag som är Ulla !

Och jag har just hittat en väldans bra sovplats ute i hallen. Mysigt bland sockar och vantar.

Och full koll på vem som kommer och går dessutom.


               


    


Natten tillbringade Ulla i sängen tillsammans med maken och jag. Hon har sovit lugnt hela natten. När jag steg upp kom hon som ett skott efter mig ut i köket för att få frukost. Hon har ätit hur bra som helst hittills idag.

Kontakten med Sixten är väl sisådär fortfarande. Sixten är väldigt nyfiken men väldigt försiktig i sin närmanden fortfarande. Och Ulla intar tudorställning när han kommer i närheten ;)

Men med tiden kommer det säkert att fungera utmärkt. Ulla är ju ännu inte riktigt inbodd faktiskt !


Ha nu en fortsatt bra söndag. Jag ska iväg och dansa ut julen är det meningen i eftermiddag.

Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards