Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Lördag

Av Corina - 30 juni 2012 09:20


Lördag förmiddag, vad ska man säga om idag då ?

Jo, det blåser och regnar således tvärsöver här hos mig. Så det lär väl knappast bli

några utomhusaktiviteter.

Avundas inte dom som ska spela fotbollscup denna helgen som det ser ut nu.


 


Dottern vaknade pigg och glad idag. Tror inte det var magsjuka hon hadde igår när jag kom hem.

Tror mera på någon släng av något som liknar migrän eftersom hon hade en hemsk

huvudvärk innan hon kräktes.

Brukar själv drabbas av liknande emellanåt och får lägga mig i ett helt svart rum.


 


Har en del olika bloggar. Men mest bloggar jag på bloggplatsen, den blogg som i mina

ögon fungerar absolut bäst !

Skulle egentligen radera de andra bloggarna eftersom jag inte alls gillar dom men det

är inte så väldigt lätt när man inte ens lyckas logga in och göra det.

Man begär nytt lösenord för att kunna logga in men inget händer ! Det är väldigt

irriterande i mina ögon.

Jobbar vidare på att radera oanvända bloggar i min ägo men just nu verkar det som om det inte

blir gjort idag i alla fall :)


 


Så nu återgår jag till att göra ingenting med andra ord.

Ha en fortsatt trevlig lördag.

Vi ses ! 


 
 
Bettan

Bettan

30 juni 2012 23:58

Håller helt med dig att detta är en av de bästa bloggarna på nätet. Den är lätt att jobba med & sällan krånglar den. Å det är ett enkelt knapptryck för att avsluta den om man tröttnar eller ledsnar. Hoppas att du ska få bort de sidor du inte längre använder. Massor av kramar

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
lillisl

lillisl

4 juli 2012 06:10

Grattis på födelsedagen
Önskar dig en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards