Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Corina - 13 juni 2012 09:18

Medan barnen avslutar skolan för detta läsår taggar jag mig för att arbeta ännu en kväll. Sonen ville inte ha någon med och maken bevistar dotterns avslutning i Tavelsjö Kyrka.


 


Bild på maken och dottern Alma nu på morgonen.


 


På något sätt ska Alma alltid vara rolig på någon bild :)


                                                             


Igår tog jag mig en lugn promenad i min ensamhet och njöt av stillheten.

Blev lite bilder också naturligtvis. Myggen surrade glatt i mina öron och storspoven

skränade för fullt när jag passerade åkern. Troligen har dom nog telningar runt om

i åkern och vill vara ifred.

Hjortronen blommar i alla fall liksom maskrosor och midsommarblomster.

Sofias stuga står kvar även om altanräcket skulle behöva bytas ut.

Tavelsjön visar sin bästa sida just denna soliga dag och jag börjar så smått längta

efter semestern faktiskt.

Men jag får vackert vänta i alla fall fyra veckor till innan min semester börjar.

Men som sagt, jag har något att se fram emot och jag hoppas vädret ska vara med mig

även detta året.


Ha nu en fortsatt härlig dag.

Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards