Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Corina - 8 juni 2012 07:49

                                                        


Små solar som retar gallfeber på många  .

Men inte på mig i alla fall. Jag gillar dessa underbart gula blommor.

I mina ögon är dom inte alls något ogräs utan mycket vackra små solar som förgyller min tillvaro.


                                  

 


 


Så därför får dessa solar uppta min blogg denna dag.

Själv är jag ledig idag eftersom jag fick ut och jobba igår på min lediga dag.

Och som kronan på verket kom ingen nattpersonal kl 21 när jag skulle gå hem. Den som var uppskriven visste inte ens att hon skulle jobba. Nu var hon så snäll att hon störtade till min undsättning och kom ändå.

Men det blev att jobba över lite drygt en halv timme i alla fall för min del.


Vad som blir av denna dagen är ett oskrivet blad ännu så länge. Solen lyser i alla fall så det kan bli en promenad tillsammans med min kamera kanske.

Som sagt, idag tar jag dagen som den kommer.

Vi ses !

 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards