Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Corina - 23 maj 2012 09:55

Exakt, egentligen inget nytt att skriva om. Saker och ting är som dom är kan man väl säga. Livet rullar på i en ständig snabb takt.

Jobbar även idag. Sedan ledig en dag och så tar vi tre arbetsdagar på det igen. Det gör sex arbetsdagar av sju möjliga denna veckan. Dessa veckor har börjat dugga lite väl tätt kan jag tycka. Jag arbetar ju deltid, 80 %. Men när man tittar på schemat blir det allt mera likt 100 % kan jag tycka. Och det känns i kroppen kan jag tala om.

Nu är förändringar på gång visserligen men vågar inte hoppas på bättre scheman i alla fall. Men man kan ju hoppas på annan bättring trotts allt.

Idag värker ryggen och axlarna, som vanligt igen. Har ju varit rätt bra efter behandlingen med akupunktur men det höll ju inte så länge kan man tycka. Försöker träna som jag lärt mig, minst tre ggr per vecka i alla fall. Hjälper väl lite.


Kvällarna har blivit tunga att arbeta hos oss. Är en väldig massa spring för två personer när man ska hinna med allt innan kl 21 när man ska gå hem. Jag gruvar mig inför sommaren och semestern. I skrivande stund vet jag inte om man kommer att orka, men den som lever får se heter det ju.



Min favoritbild från söndagens match IFK Umeå - Stöcke IF. Lite rolig är den, eller hur ?


Nu står hängning av tvätt på listan innan jobbet kallar. Vi ses !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards